Skip to main content
Community Member
September 29, 2026
Question

Not Very Happy

I ordered a new Sim card after the first ones not worked on activation.

 

Ive changed my PAC over and after 6 weeks no working sim, no calls, no wifi.

 

I have a samsung galaxy a70 compatible phone. 

Sim didn't work

Ordered a new one not arrived via live chat, they told me to order through my account, I did nothing arrived or acknowledged by ID? 

 

Ive paid 2 months and still not working.

 

Can you please give me an idea of what is going on?

    1 reply

    Gemma M
    iD Mobile Employee
    iD Mobile Employee
    October 1, 2026

    Hi ​@JUDE00,

     

    I’m really sorry to hear that you’ve been without a working SIM for around six weeks, especially as you’ve already ordered replacements and have continued paying for the service.

     

    Unfortunately, we’re unable to access your account or arrange SIM replacements directly through the Community. As the replacement SIM you requested hasn’t arrived, you’ll need to contact our Live Chat team again so they can check the status of the replacement and arrange further assistance where necessary.

     

    https://www.idmobile.co.uk/live-chat

     

    Please explain that you’ve already requested replacement SIMs, that none have arrived and that you’ve been without working service for around six weeks so they can investigate the matter further.

     

    Regards,


    Gemma M
    The iD Mobile Social Media Team

    Did my comment help answer your question? If so, don't forget to mark the response as the Most Helpful Answer.