Solved

I've still not received my SIM card order

  • 7 September 2020
  • 1 reply
  • 17 views

Hi I set up 30 day rolling contract for a £5 00 deal on 29th August 2020 I have not received this sim card and have not received an email to confirm the order

icon

Best answer by Mohammed 9 September 2020, 10:57

Hello @eileen4me,

Sorry to hear that.

 

I’ll get a PM sent over so we can try to find out what’s happened here and send out a replacement.

 

Mohammed

 

View original

1 reply

Userlevel 7
Badge +9

Hello @eileen4me,

Sorry to hear that.

 

I’ll get a PM sent over so we can try to find out what’s happened here and send out a replacement.

 

Mohammed

 

Reply